onsdag 24. desember 2008

God Jul alle sammen :)

Nå har det vært dårlig med oppdateringer i det siste, men i dag må jeg vel få ut en liten julehilsen.
Eksamene gikk så som så, fikk 4 i muntlig, men de skriftlige tror jeg gikk betraktelig dårligere. Får resultatet etter jul.

Jeg er ferdig med alt av juleforberedelser her hjemme. Har ikke akkurat blitt den store julebaksten, men vi skal ikke være så mye hjemme i jula, så det går bra. Har pyntet litt, og i går ble juletreet pyntet ferdig. Sånn ser det ut:Vi skal til Rønningan i dag og feire jul sammen med mamma og pappa. Det blir Tirils første jul, og det gleder vi oss selvfølgelig masse til :)




Da håper jeg at alle sammen får en fredelig jul, og at jeg møter noen av dere på fest i jula! Det gleder jeg meg til!!



God Jul :D

Ingen kommentarer: